Vyhľadať
Close this search box.
Repasované turbá v stave ako nové a ďalšie náhradné diely pre automobily

Turbo 454231-2, 454231-6, 454231-8, 454231-9, 454231-10, 454231-5009S, 454231-5010S, 028145702R, 038145702L

Audi A4, A6, Skoda Superb, VW Passat

1.9 TDI 85kW – ATJ, AJM, AVB (74kW)

Repasované – záruka 12 mesiacov

Turbo na výmenný spôsob

228,00  s DPH

Turbo 454231-2, 454231-6, 454231-8, 454231-9, 454231-10, 454231-5009S, 454231-5010S, 028145702R, 038145702L, 454231-0002, 454231-0006, 454231-0008, 454231-0009, 454231-0010 prináša rokmi overenú kvalitu na trh za bezkonkurenčnú cenu so zárukou vrátenia peňazí.Turbo sa radí medzi najdôležitejšiu súčasť dieslového motora, nakoľko pracuje pri extrémnych teplotách a preto treba dbať na kvalitné a roky overené náhradné diely od popredných výrobcov.

Turbo je dúchadlo poháňané výfukovými plynmi. Skladá sa z dvoch hlavných častí – turbínové a dúchadlové. Dúchadlo stláča vzduch vstupujúci do motora a výrazne tak zvyšuje jeho objemovú účinnosť oproti klasickému nepreplňovanému motoru.Turbína poháňajúca dúchadlo je roztáčana výfukovými plynmi vystupujúcimi z motora a je spravidla umiestnená na rovnakej hriadeli.

Turbo zvyšuje tlak vzduchu vstupujúceho do motora a tým aj jeho mernú hmotnosť. Je teda možné do motora pustiť pri rovnakých otáčkach a objemu viac paliva pri zachovaní rovnakého pomeru zmesi. Pri jednom cykle teda dôjde k reakcii väčšieho molárneho množstva plynov. To je hlavnou príčinou výrazného nárastu výkonu motora.
Akým je olej pretekajúci turbodúchadlom čistý a výfukové plyny nie sú príliš horúce, dokáže byť turbodúchadlo veľmi spoľahlivé, ale správne zaobchádzanie je dôležité. Po jazde na vysoký výkon sa musí motor pred vypnutím nechať bežať ešte asi 2 minúty navoľnobeh a umožniť tak dochladenie turba. Ak sa tak nestane a motor sa vypne, olej prestane cirkulovať a zostane v prehriatom turbodúchadle, kde môže dôjsť k jeho prepáleniu. Prepálený olej potom môže upchať svoj prívod a spôsobiť tak poškodenie turbodúchadla. Taktiež môže dochádzať k deformáciám lopatiek nedochladeného dúchadla.
Oneskorenie turbaa cíti vodič ako oneskorenie medzi okamihom, kedy zošliapne plynový pedál, a okamihom, kedy pocíti záťah motora spôsobený turbodúchadlom. To je spôsobené dobou, ktorú potrebujú plyny vo výfukovom systéme na dosiahnutie vyššieho tlaku, a tiež rotačnou zotrvačnosťou turbíny.

Turbá zefektívňujú využívanie energie vytváranej motorom prostredníctvom transformácie paliva na výkon V dôsledku toho sú prepĺňané motory úspornejšie na pohonné hmoty ako ich atmosférické varianty.Keďže turbo privádza do motora rozhodne viac vzduchu, k spaľovaniu dochádza ľahšie, plnšie a v súvislosti s tým aj “čistejšie”. Dnešné turbodieselové motory vytvárajú o 50 % menej NOx a CO2 než tradičné motory.

CHRA stred turba

Číslo turba

, , ,

Kód motora

, ,

Model

, , ,

Obsah

OE

,

Palivo

Rok produkcie

Sada tesnení

Typ

, ,

Typ turba

Výkon

,

Zámena

, , , , , , ,

Nákupný košík
Turbo 454231-2, 454231-6, 454231-8, 454231-9, 454231-10, 454231-5009S, 454231-5010S, 028145702R, 038145702L
228,00  s DPH